Tepe

Igår var det dubbla pass på fitness med pt biffen, grymt bra gjort av oss! Och vilken träningsvärk jag har i magen idag, det började redan i tisdagskväll då vi körde core, men idag är det värre.

Imorse var det studiebesök på schemat. Kl 9 skulle vi vara ute vid fosieindustriområde. Jag hoppade på 33:an och trodde den skulle ta mig dit. För det första så visste jag bara att jag skulle hoppa av på "yx" något gatan, så jag hoppade av två hållplatser för tidigt. Sedan svängde jag ner på stenyxegatan, fast på fel håll. Detta upptäckte jag efter ungefär 15 minuters promenad. När jag väl visste hur jag skulle gå så var det sjukt långt, och jag frös som aldrig förr! Dagen började alltså med minst 50 minuters promenad, vilket jag inte var speciellt glad över just då.
Studiebesöket var iaf roligt, och alla fick med sig en goodiebag :D En grej av varje i deras sortiment, inte illa :)

Därefter käkade jag, Debbie och Li på bk, för det tyckte vi att vi var värda. Hela eftermiddagen höll vi på med röntgen, och ja jag lyckades faktiskt ta en eller två riktigt bra bilder. Om det var tur eller skicklighet undrar ni, och såklart var det skicklighet!

Nu sitter jag och lyssnar på musik, och diggar verkligen September. Denna låten är min favvis just nu :)





Nu ska jag käka lite middag och sedan sätta igång med rapporten och göra klart mitt psykologiarbete :) Imorgon ska jag hälsa på mormor och morfar, missade ju mormors födelsedag i lördags, så lovade att komma in i veckan och fika :) På kvällen blir det jobb i 3 timmar. På dagen ska jag hinna med träning också kom jag på, men ja det hinner jag ju lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0