2011

Snälla låt det bli ett fint år. Ett år som kommer fyllas med goda och fina minnen =) Året började kanske inte helt bra, då jag efter att jag tagit ett bloss på min cigarr mådde allt annat än bra. Men det blev iaf inte mer än ett bloss, vilket kanske är positivt :)

Nyårslöften är skit, eftersom man efter max en vecka redan sabbat dom. Så därför har jag inga direkt, men såklart ska jag träna och äta hälsosamt och hela den skiten. Träna kommer jag i alla fall göra med tanke på mitt kort som jag köpte i mellandagarna :D

Hittade en klänning i min garderob som jag aldrig haft på mig (har för många sådana plagg), gillar inte den riktigt. Den är snygg men gillar inte hur den ser ut upptill. Därför ska jag göra om den, vill ha en med bara en ärm, så det blir nästa lilla projekt. Kanske man kan ha den på fredag då det är reunion med klass 9A! =) Ska visa den när den är klar.

Gjorde ju brun utan sol hos Sabics arbetskamrat. Det blev väl bra på kroppen, faktiskt riktigt snyggt på magen och armarna, men händerna!! Ser ungefär ut som Drogbas händer :/ inte allt för snyggt :P

Nu blir det en kopp te och sedan ska jag sätta igång med hemtentan... Om jag orkar :P

Kommentarer
Postat av: Drogba-hater

Hörru Caroline, det blir bara vad man gör det till. Vi ska göra det till bästa året nånsin!

2011-01-06 @ 14:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0