alkoholhelg

Denna helgen som för mig redan började i torsdags, har varit en helg med en hel del alkohol. I fredags var det återträff med tjejerna från nian. Jag hade en riktigt trevlig kväll, tiden bara rusade iväg. Jag var hemma ett bra tag efter midnatt, men höll igen på drickandet, eftersom visste att det kommer ju en dag imorgon också.

Lördagen kom, och steg upp ganska sent, sedan var det dags att bege sig till Anderslöv för att fira moster som blir 50 år imorgon :P Sista dagen som 49 idag alltså :) Det bjöds på god italiensk buffé, och supergod tårta. När jag sedan kom hem, så fixa jag till mig lite och sedan stack jag till Johanna. Lite hektiskt där. Sedan blev det fest i stan hos sjuksköterskan Björn. Där träffade man några pågar från förra festen hos Martin, trevligt! Därefter stack några till fridays, medens jag och Emelie gånger två, plus hundtricksparet Martin och Anna till KB. Där dansade vi loss till sjuuuukt bra musik. Träffade några kostymkillar som bjöd på shots och dry martini, och drick aldrig dry martini för det är inte gott. Jag hörde bara "vill du ha en martini" och det är ju inget man tackar nä till. När jag såg drickan så fattade jag att det inte var det som jag trodde, men ja jag var ju tvungen att smaka :P 
Vid närmre 3 ramlade Evelina också in på KB, då var det sjukt mycket folk. Nice nice. 
En mycket rolig kväll, denna dagen har dock endast varit seg. The botten is nådd. Imorgon är en ny dag, med nya möjligheter! :D Har skickat in min hemtenta nu, hoppas den räcker för ett G :P

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0