Hata snö

Nu får det fasiken räcka med snö, jag vill ha vår och sommar! Fast det är tur att det är några månader kvar till strandsäsongen så att man kan träna upp kroppen litta!

Har nyss käkat frulle och ska strax ta tag i skolarbete, wiho! Ska bara skriva två sidor, så det är nog ganska lugnt. Problemet är att jag inte har word på den nya datorn än, och hur lätt är det att uppskatta hur mkt man behöver skriva för hand? Idag måste jag även sy klänningen klart, har klippt och nålat den redan :) Har ingen symaskin, funderade ett tag på att dra in till mormor och sy den där, men inte i detta väder. Så det får bli för hand där med! Kommer ta tid, men tid det har jag idag.

Min helg

Fredag - reunion
Lördag - 50-årskalas
Söndag - Träning

Nu! Plugg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0