Höganäs here we come

Idag ska brossan firas! Har köpt världens bästa present (Christoffer tycker nog det iaf) :D Ska strax hoppa in i duschen och fixa till mig, det kommer bli en trevlig afton. Igår blev det "myskväll" med Evelina, sååå balll vi hade. Gjorde hemmagjord pizza, drack vatten och käkade naturgodis :) kollade på när Sverige fick spö av Frankrike, kollade när Stefan Holm skämtade i på spåret och tillslut glodde vi på när Bagge lämnade Let's dance, snyft.

Vad gjorde vi mer? Snackade lite Thailand minnen, om någon sunkig hamburgare som vi tydligen köpte på 7/11 efter en natt ute i Karon eller Patong. Det var lätt den roligaste resan jag har gjort, och om jag vinner lite pengar så ska jag göra om den igen, det lovar jag!

Nu är det dags att snygga till sig, hoppas jag hittar något fint i garderoben =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0