K som i Karies och Kroatien

Skrev nyss ett långt inlägg som försvann för att jag råkade trycka på en knapp!!!

I alla fall, helgen har gått snabbt som vanligt och när klockan ringer 05:15 imorgon så är det måndag igen. Helgen har bland annat bjudits på tacos i bunkan hos Sabic, men även kommuncup där vårt lag kom trea :)

I fredags var jag hos tandläkaren, och guess what, jag hade ett litet litet hål (men dock ett hål) på 16. På ocklusalytan, så ska dit snart igen och laga hålet, hos den tandläkaren som jag assisterade på min praktik :P

Just nu längtar jag till sommaren, och som det ser ut blir det 2-3 veckor i Kroatien! =) Nej nu ska jag bädda ut min säng och sedan sova som en gris, hoppas jag snarkar högt!

FÖRRESTEN Håkan Hellström spelar på KB typ den 26 feb, någon som vill dit med mig?

Kommentarer
Postat av: sandra

Om jag är ledig så kan jag offra mig :)

2011-01-18 @ 17:20:55
URL: http://sandrasabic.blogg.se/
Postat av: C

Låter bra!! ;)

2011-01-19 @ 22:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0