Måndag igen!

Tiden springer iväg, snart har januari rusat förbi. Snart är det vår (önsketänkande), jag vill känna vårkänslor. Jag vill gå hand i hand med någon jag tycker om i skogen. Våren är nog bland det bästa som finns, nästan bättre än sommaren ibland. Jag vill att det ska vara ljust ute vid 22 och jag vill umgås med mina vänner alla varma fina sommarkvällar. Jag längtar, trots att Yvonne M har sagt att man ska leva i nuet.



Idag började vår kur, som jag och Sandra ska köra stenhårt på fram till sommaren! Har börjat skriva dagbok på det jag äter under en dag. Främst för att vara i toppform till sommaren, men även för att jag inte ska ha fler hål i mina tänder. Det hela blir som en liten "biggest loser" tävling, då vi ska väga oss varje vecka för att se vad resultatet blir. Jag lovar att detta kommer funka, om man är två så blir allt lättare. Detta gäller nog även livet.

Nu ska jag ta en liten tupplur, ikväll blir det träning, familjen annorluna och spårlöst! Mycket viktiga program!!


Kommentarer
Postat av: Jo

Ååå.. får jag joina er? Men jag kommer inte delta i era invägningar, det är bara en siffra. Jag må tycka om matte, men jag har som livsstil att inga siffror ska styra mitt liv ;) haha!

2011-01-26 @ 00:21:02
Postat av: Carro

haha klart du får joina!! Nä jag gillar inte siffror i heller, speciellt inte när de är för höga på vågen! muhaha! Har fungerat bra än så länge =) men helgen är den värsta!

2011-01-26 @ 10:12:48
Postat av: evelina

jag vill osssåååå

2011-01-26 @ 21:20:22
Postat av: Anonym

good luck!!!



Hoppas det hjälper..hmm

2011-01-27 @ 18:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0