Min första kärlek




Kian i Westlife, shit vad kär jag var i honom. Ett tag trodde jag nog helt ärligt att vi skulle träffas och bli tillsammans. Det jag inte fattar nu i efterhand är varför jag valde honom? Nu tycker jag att både Nicky och Shane är snyggare, ja och Mark med för den delen, men han gillar ju inte tjejer. Kommer ihåg att jag klippte ut massa bilder på Kian och hade på insidan av min dörr, sedan tog jag ett A4 papper och skrev ner fakta om var och en i bandet. Först basic fakta som Ålder, singel eller förhållande, bor och så vidare. Sedan kom även fakta som Favoritfärg, favoritmat, blondiner eller brunetter :D Mina bästa tjejpolare var lika galna som jag tror jag, för varje fredag träffades vi och sjöng till westlifelåtar, med våra superfina mikrofoner (som bestod av färgpennor). Kian hade nog gul om jag minns rätt. Synd man inte har någon video på oss, för då skulle ni sett hur besatta vi var.



Since you're not worth my love
I haven't given up
I'm stronger than that
And though my heart will break
I'm takin' back my faith
Cos right now my world is spinnin' too fast
But you won't be the end of me
If you were the one you wouldn't hurt me so bad
You gave me the world

Gave me the world to take it all away
All you left me was yesterday
And this space in my heart
Now it's slowly tearin' me apart
I'm takin' all that I learned from you
I'll make it something I'll never do
I can't be who you are
You taught me how to break a heart



Kommentarer
Postat av: Jo

Haha :) vilken underbar tid! Och självklart hade jag rätt ;) Shane var ju snyggast =P

2011-01-11 @ 20:03:14
Postat av: C

Ja fast Nicky e också snygg. Ja verkligen en härlig tid, ganska töntigt det vi höll på med om man tänker efter :D

2011-01-11 @ 20:27:51
Postat av: sandra

Nicky är ju lätt snyggast numera, men Kian var vår favvis då, galet.



Hade inte Shane röd, Nicky lila, Kian gul, Brian grön & mark någon randig eller typ röd med två ränder? HAHA. Vi borde göra det igen!!

2011-01-12 @ 16:26:13
URL: http://sandrasabic.blogg.se/
Postat av: sandra

Nicky är ju lätt snyggast numera, men Kian var vår favvis då, galet.



Hade inte Shane röd, Nicky lila, Kian gul, Brian grön & mark någon randig eller typ röd med två ränder? HAHA. Vi borde göra det igen!!

2011-01-12 @ 16:26:40
URL: http://sandrasabic.blogg.se/
Postat av: C

Hehe du minns mer än mig Danda! eller lumpan ;)

2011-01-13 @ 20:03:55
Postat av: Evelina

Nicky med tandställningen

Jag hade fortfarande inte BANGAT

2011-01-16 @ 01:19:33
URL: http://evelinasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0