Söndagsmys...

Godafton! Gårdagen var trevlig, och tror Christoffer blev glad över att vi kom och firade honom =) Släkten på mammas sida var där och det uppskattade han nog också. God mat och god tårta bjöds det på :) Tack för en trevlig kväll!

Idag har jag pluggat i förmiddags, sedan städat och lagat mat, samt kollat på när Sverige losade mot Spanien muhaha! Har egentligen träning nu, men ja jag hoppade ju över den för att jag trodde söndagskvällen skulle spenderas på annat håll. Nu blir det iaf lite tid till att plugga, har ju tenta imorgon. Älskar folk som inte hör av sig. 

Idag har det varit perfekt skogen väder, men inte har jag varit där :/ Har ju ingen bil, tråkigt! Imorgon blir det träning innan skolan och antagligen även på kvällen.


Loser loner whatever
De quoi de quoi as tu peur



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0