Tävling på fitness24/7

Klockan ringde 05:10 och jag var ganska seg, men 3 minuter senare befann jag mig i badrummet. Jag piggnade till ganska fort och begav mig en stund senare in till stan för att träna. Taggad som bara den gick jag på löpbandet, och bredvid mig joggade en kvinna i 30 års åldern kanske, är urkass på att uppskatta ålder. Direkt när jag började springa så kändes det som en liten tävling, så när hon höjde upp tempot ville jag då knappast vara sämre. Jag ville inte heller ge upp och gå av tidigare än henne, samtidigt så har jag bara en timme på mig att träna så kunde ju inte springa hur länge som helst. Jag vann, hon stack innan jag stängde av löpbandet (undra om hon fattade att jag tävlade). -350 kalorier senare begav jag mig in i tjejgymmet. Jag är verkligen värdelös på vikter, speciellt då det kommer till mina armar. Vissa tjejer kör ju på jävligt hårt, jag håller mig mest till sit-ups, lite axlar och insida och utsida lår.

Efter skolan mötte jag upp Evelina på entrén, vi käkade sjukt god och ganska nyttig lunch med. Kycklingsallad :) Fixade present till min kära bror, och sedan tog vi och alla som går i gymnasiet bussen hem till Klågge. Ikväll blir det lite onyttigt, med hemmagjort pizza på Hybyvägen och såklart HANDBOLL!! Men först ska jag plugga, prov på måndag! Love it!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0