Veckan har börjat bra...

Måndagen blev kort då läraren på eftermiddagen var sjuk, ganska skönt =) På kvällen blev det ganska hård men rolig grusträning. När jag kom hem tittade jag lite på idrottsgalan, men tråkigt att bara en massa skidfantaster vann :P Jag menar Sedin borde ju ha vunnit över Marcus Hellner eller vad han heter! Nåja!

Imorse ringde klockan 05:20, när jag reste mig upp hade jag världens fetaste träningsvärk, så var jäkligt nära på att skita i att sticka till stan och träna. Men 05:49 tog jag bussen in till stan och körde ett pass, vilket gjorde susen för mina muskler. Stretchade noga efteråt så nu är det inte lika farligt, får se hur det är imorgon =)

Ska strax sticka till Burlöv C för att dricka en Chai med Sandra :D Behöver komma ifrån Klågerup!!!

Imorgon blir det en lång dag i skolan eftersom röntgenutbildningen börjar, ska blir roligt med jobbigt. På kvällen blir det träning med laget =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0