En fin helg

Det har varit långledigt och fint väder. Vad har hänt på senaste då. I lördags spelade jag match igen, gjorde en liten come back med Klågge, gick inte speciellt bra för oss dock :(

Kvällen tillbringades i Limhamn hos Tommys kompisar, muy bien! Vi käkade grillat och jag drack rosé :) På söndagen var vädret fint så jag och Tommy stack till västra hamnen och solade och badade :) Mysigt! Verkligen svinkallt i vattnet, men det gick att bada iaf, man tappade andan nästan bara.

Kom hem från Tommy imorse och idag har jag typ inte gjort ett skit :( Det är svettigt och klibbigt så jag orkar inte städa eller något liknande. De flesta jobbar känns det som, så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Imorgon börjar förberedelserna för Johannas student :) Tänk att min lilla lillasyster tar studenten på fredag, det ska bli så roligt! :)

Jag hoppas skattepengarna kommer snart, jag är i stort behov av dom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0