If I fall, will you pick me up?

Nu är det sommarlov, jiho! Var och hämtade mina betyg från praktiken och ja det gick hur bra som helst :) Har bara en termin kvar sedan ska jag ut i arbetslivet för ett tag i varje fall. Får se om jag väljer att läsa vidare senare i mitt liv, jag är en sådan person som verkligen vill utvecklas och jag har ett stort intresse av människokroppen. Jag hade velat ha en personlig lärare som föreläste för mig 1 timme om dagen om kroppen och dess alla funktioner och så vidare. Tänk så mycket man hade lärt sig.

Igår var det skolavslutning och det blev parkhäng med hela klassen, jättemysigt :) Därefter stack jag, Ebba, Gisela, Sandra och Lina till lilla där vi drack öl. Efter en öl kom vi på att det blir billigare att sitta i parken och kanske till och med lite mysigare så vi handlade med oss lite mat och dricka och slog oss ner i slottsparken. Vi pratade en del tjejsnack, komplex och vad man var mest nöjd med på sin kropp. Jag tyckte det var skönt att höra att det inte bara jag som har massa komplex för olika saker. Eller en massa kanske är att ta i, men visst finns det en och annan sak som man hade velat göra vid lite.

Tiden rusade iväg och vid 21 tiden skiljdes vi åt. Jag mötte då upp Johanna och stack till lilla torg igen för att sedan dra vidare till debaser med Tommy och hans arbetskamrater.

I tisdags blev det en heldag med samma tjejgäng i västra hamnen, mycket trevligt! :) Brände mig en del i ansiktet men det har lagt sig lite iaf :D

Har nyss varit ute en runda med världens sötaste Max och världens bästa mamma :)

Nu orkar jag inte skriva mer så här kommer lite bilder istället :)









Sådär! Nu ska jag chilla resten av kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0