Dream this dream.

Hola amigos, äntligen fredag.

Idag har det varit kort dag i skolan, vilket är ganska lagom :) Vad har jag lärt mig idag? Bland annat att Zendium har en tandkräm som är bra om man har Afte. Afte är typ blåsor i munhålan. Mums!
Fick inte reda på vår tenta idag i heller :( Jag drömde om den i natt, och då fick jag 1 poäng över G. Wiho!

Efter skolan så lyckades jag åka gratis två hållplatser till värnhem :D Där köpte jag nytt busskort. Sedan blev det träning på fitness, och jag lyckades springa 4,5 km utan att ramla, goodie! Därefter körde jag ett eget litet core-pass eller snarare magpass :)

Mötte upp Evelina på buss 142. Väl på bussen fick jag höra äckliga historier om en kille, hans bajs och ett bibliotek. När jag kom hem blev det en lång dusch och en sen lunch bestående av knäckebröd med hallonmarmelad. Därefter har jag powernappat en halvtimme och resten av tiden har jag pluggat. Vad händer ikväll? Jag ska plugga och egentligen vill jag ha godis eller något gott bara för att belöna mig efter allt plugg, men har ingen bil. Får vänta till min kära fader kommer hem!
Helgen blir nog ganska lugn för min del. På torsdag däremot, då är det st Patricks day vilket självfallet måste firas.



Min lillasyster är den bästa lillasystern man kan ha. Förutom när hon tar mina saker utan att fråga, och därför gör jag ibland likadant :D Hon har ett varmt hjärta och vill ingen illa, hon är rolig, hon är bra på att sjunga, hon är bra på att prata, hon är bra på att sminka, hon är en fin person. Kan knappt förstå att min lilla skitunge ska ta studenten i sommar. Vad har tiden tagit vägen? Jag ska i varje fall se till att det blir den lyckligaste dagen i hennes liv (so far, som homer hade sagt).


Kommentarer
Postat av: Johanna

Min stora syster är bäst =) Älskar dig

2011-03-15 @ 00:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0