dress

Titta så fin

Kommer ut den 14 April! Jag vill bara ha den, jag måste ha den! Tänk på sommaren med brun fin hud och fina smycken i guld eller silver. Mums! 


Vaknade nyss av att jag drömde att jag och syrran vad i Thailand och vad hände där? Jo en tsunami såklart, men som tur var så var vi på hotellet som låg ganska högt upp, så vi fotade vågorna istället. Sedan skulle vi ta en bild på oss och skicka till Sverige för att ni här hemma skulle förstå att vi mådde bra. Kommer ihåg att jag var så sjukt törstig, så jag gick runt och frågade alla om de hade något att dricka men ingen som hade något. Tillslut drack jag lite vatten från en kran som jag bara hittade sådär. Lite som Kristina från Duvemåla, fast jag mådde bättre efter att jag hade druckit, tror dock att jag blev kass i kistan efter några timmar. Hann inte uppleva det dock eftersom jag vaknade en kort stund senare av att jag var helt torr i flabben, så är det när man är förkyld och bara kan andas med munnen.  

Vad händer idag? Jag ska vila för jag har ont i huvud, hals och kropp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0