Fredag :)

Jag sitter här i bikini och längtar till sommaren. Har nyss städat en del och nu sitter jag och kollar fina klänningar som jag bara vill ha!! I natt drömde jag att jag vann 100 000! Fattar ni hur glad jag blev, och alla mina bekymmer bara försvann. Pengar är jäkligt bra att ha ibland, eller alltid. Det första jag gjorde när jag vann 100 000 var att jag klickade hem lite kläder och sen köpte jag även en lägenhet. Haha, 100 000 räckte långt i min dröm.
Nu ska jag hoppa in i duschen som jag nyss har gjort ren med en tandborste och sen ska jag dra på mig ngt tråkigt från min garderob. Borde lägga om mitt snygga sår på mitt knä, men har inget att lägga om det med. Igår när jag var i skolan såg jag att det hade läckt igenom redan vid 11 tiden.

Denna klänning vill jag ha på mig i sommar! På Sara Jönssons poolparty kanske, ja för nu har jag bestämt att hon ska ha poolparty eftersom Johannas poolparty inte blir av i år :( Man måste gå på minst 1 poolparty på sommaren!

Oneshoulder Drape Dress SEK 349, Rare Fashion - NELLY.COM
Visst är den fin och ser riktigt skön ut, en perfekt poolparty-klänning! Synd man inte kan köpa den bara :P


ButterflyOneshoulderDress SEK 349, John Zack - NELLY.COM
Små fjärilar på den, så söt!



Nej nu ska jag göra mig klar och sen träffa Sara i stan :)


Kommentarer
Postat av: jo

ps.

skitbra att sara har poolparty! =D

Men jag sticker inte förrän i augusti till the states, så tänkte ändå ha ngt här hemma. Men absolut inte något som jag haft innan. Orkar inte med att planera i sommar :P haha!

2011-03-07 @ 11:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0