Jag faller

Min hals är fortfarande inte bra, det är tråkigt! Är fortfarande förkyld och allmänt trött hela tiden, känns som en mild form av influensa. Nåja. Igår var jag hos T :) Vi var och spelade biljard ngnstans vid möllan, det var faktiskt riktigt kul. Sist jag spelade var i Thailand med Evelina, efter x-antal Singhas. Då spelade vi med två snubbar från Australien har jag för mig. Den ena berättade om hans drogproblem, eller han tyckte nog inte det var något problem egentligen. Han tyckte iaf att det sög att festa i Thailand för han vågade inte dra en lina eller röka på där, med tanke på vad de kan ge för följder. En mycket smart kille.

Idag har jag inte gjort så himla mycket, tagit mig hem till Klågerup och dammsugt lite. Ska strax fixa middag till mig, syrran och pappa :) Ikväll blir det bio med Evelina, 127 timmar ska vi se.

Nu ska jag se klart MFF - HIF, kom igen nu MALMÖ



Du vet att,
Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer
Baby, jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen
Jag faller
Faller
Jag kommer, baby, jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen
Jag faller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0