Lät du henne komma närmre





Sitter och pluggar idag, röntgententa på onsdag. Känns som jag är körd på den men hey, ska göra det bästa jag kan dessa två dagarna :) Vad händer annars i veckan? Imorgon är det metodövningar på fm, sedan är jag ledig och då ska jag tentaplugga igen. På onsdag är det redovisning och tenta på samma dag! huh :( Torsdag är det skola igen och sedan jobb på kvällen och fredag då är det halv dag i skolan och sedan ska jag nog hitta på ngt med Rara Sara :) Träning måste jag också hinna med i veckan, känner mig lite bättre idag, med hals och allt. På lördag är det fest för Björn som blir 25 och söndag då ska jag vila :D Där har ni min vecka, varsågoda!

Nu ska jag ta en paus i plugget och hoppa in i duschen, sedan blir det jag och böckerna hela eftermiddagen! Stör ej! morr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0