Nypon

Godafton. Dagen började bra som vanligt när jag sover hos T :) Väckte honom klockan 05:30 för då skulle jag egentligen upp och plugga på tentan, anledningen till varför jag väckte honom var för att han ville det. Det slutade med att jag stannade kvar i sängen till 06:50. Så mysigt att bara ligga sidan om dig och höra dig andas, love it.

Väl i skolan var det en lång föreläsning med en med ett väldigt konstigt efternamn, Pethö heter hon. Vi fick ännu mer tandkrämer och tandborstar efter föreläsningen så funderar på att öppna en liten shop inom kort. På em var det dags för röntgententa. Efter 45 min var jag färdig och jag tror jag får G :)

När jag kom hem satte jag mig i solen en halvtimme, sedan försvann den såklart. Har dock hunnit med en rapport och även hunnit börja på en annan uppgift, som jag inte är riktigt klar med. En effektiv onsdag skulle man kunna kalla det.

Nu håller jag på att laga spytti spanna, tänkte jag skulle ta med mig lite till skolan imorgon med. När jag har käkat så ska jag ut och gå en runda hade jag tänkt.

Förresten prova nyponmarmelad, det är riktigt gott.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0