Oj då

Har helt glömt bort min fina blogg :p Det är inte lätt när man har häcken full! Vad har hänt på senaste? Förutom att jag har träffat T mycket så har jag tränat, och pluggat en del. Känns som det kommer bli underbar vår, när den nu kommer. Sitter just nu och håller på med en ppt om bolibompadraken. Ska ha information om munhygien för 5-6 åringar nästa vecka, och då ska vi berätta en saga om just honom. 

På måndag är det parodontit-tenta, och jag har inte stenkoll på sakerna än, men det kommer nog. På onsdag ska vi ha riktiga livslevande (åtminstonde tills jag har behandlat dem) patienter. Ska ta röntgenbilder på dem, som tur är så är det endast bitewingbilder och inga apikala, men iaf! Jag är redan nervös inför det. 

I veckan har jag tränat body balance, vilket var en riktig upplevelse. När man sitter där på mattan och ska böja benen i olika vinklar så förstår man att fotbollsspelare är så oviga. Därför ska jag köra stenhårt på body balance så att jag blir lite mer vig och får lite längre muskler :) Igår var det indoor W och Core, och kan här med konstatera att plankan är så jäkla jobbig! 

Regnet öser ner, och det är allt annat än kul. Nu hade jag velat krypa under täcket och glo på en film, men nej jag måste plugga så att jag kan vara lite ledig i helgen i varje fall :) På med musiken och fatta pennan, here we go. 




It's every little thing you do
That makes me fall in love with you
There isn't a way that I can show you
Ever since I've come to know you
It's every little thing you say
That makes me wanna feel this way
There's not a thing that I can point to
'Cause it's every little thing you do







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0