Passa upp

på Bjeretsvägen i Svedala. Mamma har influensa (kanske till och med svin), och Johanna har kommit hem med världens ögoninflammation. Jag har tagit fritt från skolan på förmiddagen, så ska strax få skjuts till Bjeret. Ska ut med Max och köra till apoteket bland annat. Jag börjar känna att det kliar i mina ögon med, antar att jag blivit smittad av ögoninflammationen. Det är ju inte lite smittosamt!

Måste dock gå på röntgenutbildningen idag klockan 13, känner att jag inte alls har koll på hur man tar en apikalbild i ök. Har knappt koll på hur man får fina bitewingsbilder i heller :( Känns som jag är urkass på det!

Nu ska jag kasta på mig en tjocktröja och sedan bege mig till Svedala :)


Ögoninflammationen kommer smygande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0