Som en sång



En sak jag lärde mig i skolan är att en dikt kan vara hur som helst. Typ som såhär
Ibland har jag svårt för att plugga för att jag tänker på dig. Du är söt, snygg och du snarkar just nu.

Men om jag skulle lägga ner lite mer tanke skulle min dikt låta mer såhär

Vi träffades vid en bar, ändå visade sig att du var mer än lite rar, helt enkelt underbar
Du frågade vad jag drack, jag tänkte du var bara ute efter ett "fuck"
Jag trodde du skulle mig lura då jag berättade jag ville lära mig spela gura
Efter min första lektion lärde jag mig inte ett smack, du berättade du ville hellre heta Jack
Jag ska inte säga att jag föll redan där, men en kille med gitarr ja ni vet var det bär
The real date blev av, jag drack inte någon glykol, för nu var det mer än bara skål
Att äta kind kanske inte är min grej, men med dig är allting okej
Jag träffade personer som stod dig nära, de var också himla kära
Lektionerna bytes ut mot snack, det var kanske nu det sa smack
Fifa kan man ju också spela, du berättade om någon som skela, hon hette typ Michaela.  
Jag började skratta, fast än du tyckte jag var en riktig kratta
Du har inte mycket i din frys, men det blir trots det mycket mys
Med dig mår jag bra och du har bra DNA
Jag älskar att vakna vid din sida, du sjöng viva la vida

Godnatt sunshine

 


Kommentarer
Postat av: jo

AAaaaaww =) vackert! och det menar jag =)

2011-03-15 @ 16:55:11
URL: http://johannadanielsson.blogg.se/
Postat av: sandra

Eller hur!!!!! Kärlek i mängder!

2011-03-15 @ 22:14:37
URL: http://sandrasabic.blogg.se/
Postat av: Carro

;)

2011-03-21 @ 18:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0