Andra och halva tredje

veckan har redan rusat förbi. Jag har lärt mig så himla mycket och jag tycker verkligen att det är jätteroligt.

Denna veckan har vi (jag och en tandhygienist) varit ute på skolor och fluorlackat en massa barn, och det ska vi fortsätta med imorgon och på torsdag. Det är jätteroligt att träffa massa söta barn och kaxiga sexor :P

Har inte så mkt mer att skriva om. Livet går bra nu. Blev erbjuden jobb idag på folktandvården, men sen kom de ju på att jag har mer än ett halvår kvar att läsa :( Men kanske det finns en möjlighet till anställning i januari nästa år :D Håller tummar och tår för det!

Nu ska jag mysa med min fina pojkvän, vi ska kolla på eurovision :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0