Sista veckan

Hej hopp! Förutom att min hals och mitt huvud är kass att så mår jag bra. Har tagit det lugnt i helgen, vilket faktiskt har varit ganska skönt. Har en ganska lång vecka framför mig, mycket praktik. Antar att det inte kommer bli så mycket mer än praktik och möjligtvis träning när jag känner mig helt kry igen.

På lördag ska jag jobba som ledsagare hela dagen, vi ska till Ängelholm och gå på museum, ska bli roligt :) Tjänar fina pengar också.

Igår var jag taxichaffis åt mamma då hon var ute på Mattssons. Jag och min fina passade Max inne i stan sålänge mamma var ute och roade sig. Vid 1 tiden ville hon dock hem, så det blev inte någon speciellt sen kväll, vilket var skönt. På dagen var jag och T i västa hamnen och gick, vilket var väldigt mysigt :) Men visst tog det lite på krafterna, tror nog att jag har någon infektion i min kropp.


Hmm vad ska jag mer skriva. En sak som jag har kommit på att jag aldrig mer ska köra ner i ngt garage. Har fobi för parkeringsgarage sedan länge, och gårdagens tur med T i parkeringshuset på baltzargatan (som jag fick bokstavera tusen gånger) gjorde inte saken bättre. När vi körde ner i garaget så trodde vi att vi kunde betala med mynt, men det gick tydligen inte, så jag drog mitt visa kort. Precis när jag hade kört in kom jag på att mitt konto är inte värt mer än 10 spänn för tillfälligt så jag tänkte att det var lika bra att köra ut ur garaget igen och betala med mynt. När vi då kör bort mot bommen för att köra ut så funkar inte kortet och vi kommer ej ut. Tillslut kom vi på att man kunde ringa upp och prata med personal som äger parkeringshuset och det gjorde vi, så tillslut kom vi ut. Det tog dock en halvtimme hela processen och ja så länge klarar jag knappt av att vara i ett parkeringsgarage utan att få utslag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0