Vad ska vi göra nu

Tjeena. Allt rullar på typ. Jag jobbar på vardagarna och helgerna sover jag ut. Jag tittar efter lägenhet, det är dax att röra på sig snart. Det är snart sommar, konstigt nog bryr jag mig inte så speciellt :S Vad ska jag göra i sommar liksom? Längta till slutet av augusti då det kanske blir en mini-semester med två mycket bra och fina vänner? Även om jag ser fram emot det så vill jag inte längta, för om jag gör det så kommer sommaren ta slut på en gång.

Jag vill göra ngt annat än bara jobba dag ut och dag in... Fan vad det suger! Helt ärligt, vill ngn göra ngt med mig? Helst åka på en resa :P


Kommentarer
Postat av: sandra

I'm in!

2011-05-18 @ 22:54:20
URL: http://sandrasabic.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vart ska DU åka hade du tänkt?

Ska vi bli sjukpensionärer, Carro? Då slipper vi jobba ;-)

2011-05-18 @ 23:07:00
URL: http://forever-smitten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0