Livet är bra

Balkong, vin, festival! Jobb som är kul, träna, sova, äta, och söta vänner. Snart flyttar en av mina närmsta till Malmö med! Kommer bli roligt!! :) det är nu man ska leva livet. Varför ska man ha bråttom med en massa saker? Leva i nuet är ju det bästa! Förhållande och familjeliv får vänta ett bra tag! Jag har ju världens sötaste Melvin som jag kan busa med! Han var här idag :) vi var i folkets park och lekte och badade! Konstigt inlägg jag vet, men har nyss druckit en flaska vitt alldeles själv :) "drick nu upp så du blir stor och stark som farmor!" ;)


Kommentarer
Postat av: sandras

HAHAHAHA, som farmor.. Det var nog det bästa på länge :) haha. Men då räcker det inte med en flaska vitt bara, då är det bag in boxen all the way :D

2012-08-19 @ 20:55:50
URL: http://sandrasabic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0