Malmöbo igen

och det känns sjukt bra! Är så nöjd med lägenheter som jag köpt :) Eftersom jag hade typ alla möbler innan jag flyttade in så visste jag inte riktigt om allt skulle passa så bra som jag ville, men faktum är att det blev över förvantan :)
 
Älskar mitt vardagsrum och min stora balkong. Ja mitt kök med, och speciellt maskinen som diskar! Sovrummet är litet, men det gör inget, får ju plats med en dubbelsäng =) Nu får jag väl bara köpa en liten vovve med så blir jag nya "crazydoglady"!
 
Det bästa med att bo själv är att man behöver inte kompromissa ett dugg, man gör som man vill. Det tråkiga är ju att man inte har någon där när man kommer hem som frågar hur dagen har varit.
 
Har kommit igång med träningen nu igen, och det bästa är att typ 100 m från kliniken ligger ett fitnessgym. Känner på mig att jag kommer hänga där ganska många timmar i höst =)
 
Jobbet går framåt annars, tar lite tid att komma in allt. Arbetskamraterna är lika rara och fina som i Staffanstorp iaf =)
 
Nu ska jag ta ett långt bad och sedan blir det sängen =) Inflyttningsfesten kommer någon gång i början av september hade jag tänkt =) Kan ni då?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0