C och G

Då mannen stuckit iväg till Sthlm på kick-off med jobbet så passade det utmärkt att festa till det lite här hemma. Susanne och Johanna kom över =) Efter ett besök på fridays där vi hängde med Jeff och fick rabatt (jude-näsa) så stack vi till Cl och gram. Natten bjöd på ganska bra rockmusik och många konstiga blickar från 30+are. Vi hade iaf kul och det är ju det som räknas! S och jag hoppade över "the after party with the americans", vi var trötta och hungriga. På något sätt känns det som man börjar bli för gammal, eller så kanske det var på grund av antibiotikan jag går på. Nåväl, eftersom Max till min stora besvikelse hade stängt fick jag klockan 4 stå och steka ägg och lite grönsaker. Efter ett halvt avsnitt av gossip girl somnade jag och vaknade 9:30 imorse pigg och glad (nästan iaf). Tror det var grönsakerna som gjorde susen!

Nu ska jag diska, det är kul.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0