Tandsköterskan ;)

Nu är skolan färdig och på måndag börjar jag jobba som tandsköterska i Staffanstorp! Känna hur konstigt som helst och jag är otroligt nervös redan! :(

Men det kommer antagligen gå bra som alla säger :P

Till något tråkigare. Jag har under senaste tiden fått huvudvärk mer eller mindre varje dag och jag fattar inte varför. En dag så gick jag och la mig för att jag hade så ont i huvudet, och när jag hade blundat en stund så kommer där ett ljus och liksom hugger till framför ögonen på mig. Tommy säger att det är migrän, men jag vet inte? Har aldrig haft migrän tidigare om det nu är det...

Vad händer idag då? Jo ikväll blir det lite fest här hemma för att fira min examen!! Woho! Som om det inte räckte igår när familjen var på besök och mamma fixade världens godaste middag?! Hasselbackspotatis, kycklingfilé och rödvinssås =) Något som är ännu bättre är att det blev massa rester över och massa middagar till mig och Tommy =)

Nu ska jag käka frulle för att sedan dra till entré och fixa lite saker. Men först kanske ett avsnitt av gossip girl! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0