xo xo gossip girl

Alldeles för länge sedan jag skrev här, I know! Mycket har hänt for once in a while!

Ska vi titta tillbaka lite på 2011! För jag har faktiskt haft ett jäkligt bra år!

1. Jag träffade T
2. Jag flyttade till Malmö tillsammans med T
3. Jag fick jobb som tsk

nog pratat om det gågna året.

Hur går sambolivet? Går faktiskt himla bra! Visst man bråkar lite, men ja vi blir ju vänner 2 sekunder senare (nästan iaf).
Jag har alltid sagt att jag ville flytta själv först innan jag flyttar ihop. Det blev inte så, och visst det kanske är bra att bo själv, men fy vad jag hade tyckt det var tråkigt (tror jag). Jag vet att jag hade klarat av att bo själv, men det hade varit ensamt tror jag... Jag menar jag vill ju va med Tommy :)
Han stack imorse och det känns redan lite ensamt!

Har börjat på gossip girl! Vet inte varför jag inte tittat på det tidigare då Eve sagt att det varit bra, men bättre sen än aldrig. Det är verkligen beroendeframkallande! Därför ska jag nu se ett sista avsnitt innan jag somnar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0