Andra semesterveckan börjar nu !

Vilket fint semesterväder vi har! Ligger under mitt takfönster och hör hur det smattrar, undrar om det är regn eller hagel. Skönt att sova länge idag, då det har varit en helg med lite sömn och alldeles för mycket alkohol ! Men har haft det så kul! Timbuktu gjorde hela rocken :) fan vad du är bra!! Vad händer denna veckan då? Jo Melvin med familj kommer hit :) blir mkt bus på schemat med andra ord. Jag ska träna en del också, vilket verkligen behövs!! Har köpt tre flyttlådor med som jag ska fylla med saker som jag köpt senaste tiden :) endast 18 dagar kvar till flytten nu :) som jag sa till Evelina ut med packen och in med stjärnan ;) jag hörde ju att du skulle flytta från lägenheten som du absolut inte ville flytta ifrån innan! Haha! Men som sagt bra att få rensat upp lite i stan! Nu ska jag upp och hoppa! Mina fina örhängen jag fått av Frida :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0