Ät inte kvitto det är giftigt

Min sista semestervecka är kommen! Ah... Senaste veckan har familjen Persson/Svensson bott hemma hos oss i Klågerup :) det har varit kul! Mysigt att ha Melvin omkring sig nästan hela tiden och att natta honom på kvällen :-) "dricka, nanna" som han säger :) Tänk att man tycker om sitt brorsbarn så mycket, undra då hur det är med sina egna (som man skaffar ngn gång om 10 år typ). Har lärt mig en del om hur 1 åringar fungerar efter denna veckan, men även lärt mig en annan sak, jag vill inte ha barn inom de närmsta åren :p även om Melvin är hur duktig och go som helst så vet jag det efter denna veckan :p Vad händer då under min sista semestervecka? En hel del faktiskt:) just nu är jag på lite minisemester i Blekinge, och imorgon ska det bli 24 grader så det lär bli stranden imorgon :) kommer tillbaka till K-town på onsdag igen. Fast sen till helgen blir det träff med arbetsterapeutbrudarna, denna gången i Åhus :-) ska bo i Erikas pärons sommarstuga :) lite fest och lite mys! Men nu blir det till att vända kudden, klockan e ju mitt i natten! En viktig sak till bara, endast 10 dagar kvar tills jag blir med lägenhet! Woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0