En fullspäckad vecka!

Idag började jag jobba igen efter 3 veckors semester. Dagen gick fort som Vanligt :-) tycker verkligen om mitt jobb som tandsköterska! Intressant, spännande, och framförallt givande! Denna veckan händer det mycket i mitt lilla liv :) jag jobbar min sista dag på folktandvården imorgon och på onsdag börjar jag på Colosseum! Kommer säkert bli tufft, men jag vill utvecklas :-) på fredag får jag mina nycklar till min lägenhet. Min! Dessutom är det poolparty hos Johanna på lördag! Snacka om fullt upp alltså :-) I like it! Nu ska jag se på wallander :-)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hojta till om du behöver hjälp med flytten :)

2012-07-31 @ 12:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0