Dags att börja blogga igen!

Tänkte det var dags att ta upp bloggandet igen. Inte för att jag skriver så himla roligt, bra och intressant utan för att det växer en liten människa i min mage :)
Kan inte förstå att jag ska bli mamma! Kommer nog inte förstå det förrän den dagen jag får hålla dig i min famn. 
Träffade världens finaste och bästa kille förr snart 2 år sedan och det hela har gått ganska snabbt. Vi flyttade ihop efter några månader och nu ska vi bli en liten familj ❤️
 
graviditeten har so far varit väldigt smidig. Lite morgonillamående i början, och nu lite foglossning efter långa arbetsdagar. Ska absolut inte klaga :) 
 
Är i vecka 17 nu och om 18 dagar är det dags för ultraljud igen 😍 jag längtar! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0