Ledig fredag

Idag är jag ledig och gräsänka :-) Hampus har åkt iväg på fotbollsutbildning i Växjö och är inte hemma förrän på måndag :) ganska skönt att vara ifrån varandra lite, även fast jag redan saknar honom lite, hehe! 

Har storslagna planer för helgen, ni vet när katten är borta...
Om en stund ska jag iväg till frissan och skämma bort mig själv lite. Det är 3:dje gången i mitt liv som jag går till en salong, så är fortfarande lite nybörjare. Har man en mamma som är frisör så kanske det inte är så konstigt. Det jag ska göra idag vågade dock inte mamma sig på, utan det var nog bättre att jag gick till ngn som sysslar med sitt yrke dagligen. 

Ikväll kommer en tjejkompis från Kristianstad ner och hon stannar till imorgon :) mysigt!

Nu måste jag skynda mig mot frisören, wish me luck! 
Lägger upp bild senare 😀

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0