RUL

Igår var vi på Rutinultraljud :) Allt såg bra ut, verkligen en lättnad. Vi fick också reda på att det blir en liten flicka som kommer titta ut i februari 💗👶🏼
Känns helt underbart och jag längtar även om jag även ser fram emot att vara ännu mer gravid 😉😆 säger jag nu! 

Fick inte samma läkare som sist men hon här var också bra. Hon började med att kolla navelsträngen som såg tjock och fin ut sa hon 😝 därefter kollade hon i princip alla kroppsdelar. Ben, armar, njurar, urinblåsan. När hon skulle mäta lårbenen precis i början så såg hon antagligen könsorganet, eftersom hon frågade "hur va det nu, ville ni veta könet". Hampus svarade snabbt "ja om man kan se det så". Och då avslöjade hon att det minsann var en liten flicka :)

Allt gick så snabbt! Men vi fick även se vår lilla bebis i ansiktet med 3D ultraljud, vilket var coolt. Dock såg bebisen ganska grotesk ut, men man såg att näsa, mun och ögon var på plats. 

Nästa möte med barnmorskan blir inte förrän i början av november. Så nu ska jag och bebis bara växa och växa :) 

Här kommer en bild från UL och en klänning som jag köpte igår 😍





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0