Vecka 19

Varit hemma 2 dagar från jobb pga förkylning och feber. Har äntligen blivit helt bra igen så imorgon är det dags för jobb igen. 

Idag gick jag in i vecka 19 (18+0), och det är 1 vecka kvar till rutinultraljudet. Ska bli kul och få se den lilla krabaten igen. 

Igår när jag gick och la mig så tyckte jag  att jag kände av bebisen som en liten knuff inifrån magen. Har dock inte känt ngt idag så vet inte om det var det som jag kände eller inte. Fick besked från bm att min moderkaka ligger i framvägg vilket kan göra att det dröjer lite innan man känner av bebisens rörelser. 

Längtar verkligen till nästa tisdag så man får se så att allt ser bra ut. 

Lilla kulan igen :)


Ikväll blir det MFF på tv sedan läggdags så att man kan vara pigg imorgon på jobb :) 

Heja di blåe 💙

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0